<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Blødeste blød

mandag den 26. november 2012

Blødeste blød


Strikket vest i den blødeste, tunge alpaka/cashmere blanding med sløjfe på ryggen.
Den er strikket ud-af-hovedet, og formen er opstået undervejs - eksempelvis blev halsen for bred,
så jeg rynkede 8 masker sammen, hvilket giver den en slags A-form.


Foran en enkelt sølvknap.
Måske skal der flere, det har jeg ikke helt besluttet endnu.
Garnet strækker sig - det havde jeg ikke kalkuleret med i det færdige look, men egentlig kan jeg godt lide den lidt kjoleagtige facon.
Hvis jeg kommer i tanke om, hvor jeg fik garnet fra, vil jeg strikke en kjole magen til bagstykket 
-ens både front og bag.

Mon ikke det ville være fint?


Båndet er det lækre gift ribbon fra HAY, som ses overalt i blogland,
og nu også her hos mig.
I like!
 
Båndet er købt hos TrendBazaar, som har alle farver (dog ikke koralrød),
og en helt fantastisk god kundeservice.

Rigtig god mandag til dig

12 kommentarer:

Klokken 26. november 2012 kl. 15.32 , Blogger Himmelspjæt sagde ...

Den er faktisk rigtig flot lavet ud af hovedet, også selvom halsen blev for stor, det giver bare ekstra charme med bånd.

Kan opskriften nedskrives og gives videre? eller hvis du en skønne dag ønsker at sælge den så skal jeg ikke være sen til at sige jeg med glæde vil være lykkelig køber :-)

 
Klokken 26. november 2012 kl. 15.54 , Blogger Trine / Kvalitid sagde ...

Jeg er også interesseret i en opskrift :-) gerne med for stor i halsen, det giver jo nogle gode muligheder, for at gøre den personlig :-)

Trine

 
Klokken 26. november 2012 kl. 17.54 , Anonymous Anonym sagde ...

Erj hvor er den fin! :D
Du får sandelig én til at ønske sig at få sig en lille pige ;)

 
Klokken 27. november 2012 kl. 12.12 , Blogger Unknown sagde ...

Hvor er den fin den vest :-)

 
Klokken 27. november 2012 kl. 13.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Ketty.
Jeg vil meget gerne dele opskriften, men jeg vil lige strikke den op i et garn, jeg kan henvise til. Ellers bliver det noget rod med at matche garn osv.
Jeg skal nok få det gjort inden for rimelig tid:)

 
Klokken 27. november 2012 kl. 13.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg arbejder på sagen Trine. Den er heldigvis meget nem at gå til, så mon ikke prop kan bruge et par stykker mere. Den var ihvertfald fin på imorges:)

 
Klokken 27. november 2012 kl. 13.58 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kan jo nås endnu:)

 
Klokken 27. november 2012 kl. 13.58 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 27. november 2012 kl. 13.59 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:) Og den er endnu finere på!

 
Klokken 27. november 2012 kl. 17.54 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Åh hvor er den fin! virkelig sød detalje med sløjfen :) Er den nem at strikke? Er nemlig helt nybegynder, men ret og vrang har jeg vidst styr på :)

 
Klokken 28. november 2012 kl. 09.03 , Blogger Nicoline Stefania sagde ...

Hvor er den lækker! Kan rigtig godt lide "looket" ;) Glæder mig til opskriften!

 
Klokken 28. november 2012 kl. 14.28 , Blogger Avi sagde ...

Hvor er den virkelig fin. Rigtig sød detalje med sløjfen :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start