<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jul på budget #0

fredag den 16. november 2012

Jul på budget #0


I år holder vi jul på budget herhjemme.
Det betyder, at ALT næsten alt julepynt skal være hjemmelavet med et minimum af tillægsudgifter.
Fra næste uge og hver uge op til jul, vil jeg vise hvordan, man kan lave cool julepynt til billige penge.

Håber, du har lyst til at kigge med:)

20 kommentarer:

Klokken 16. november 2012 kl. 13.10 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

FEDT tema Cecilie - det glæder jeg mig virkelig til at følge og måske også at kunne hapse et par gode ideer :-)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 13.20 , Blogger Lise sagde ...

Alt til jul skal vidst også foregå på budget herhjemme i år. Barselspengene rækker ikke langt. Følger med

 
Klokken 16. november 2012 kl. 13.36 , Anonymous Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Det glæder jeg mig til at se. Jeg elsker nemlig julepynt og gode ideer :)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 13.43 , Blogger Unknown sagde ...

I am looking forward to seeing what you make. I love crafting at Christmas but can't afford too much for the supplies!

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.06 , Blogger Christina sagde ...

Det er en god idé, jeg glæder mig til at følge med og se hvad du får kreeret.

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.07 , Anonymous Sannes fruerstue sagde ...

Super ide :-) Jeg skal nok kigge med :-)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.08 , Blogger Luise Sand sagde ...

Jeg vil trofast følge med ;)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.23 , Blogger Unknown sagde ...

Der er ikke meget jeg hellere vil! Så tæl endelig mig med... Det ser allerede spændende ud...
God weekend, og fornøjelse....

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.26 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Spændende!

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.31 , Blogger Mutti Spagutti sagde ...

Det lyder spændende! Glæder mig til at blive inspireret:-)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 15.40 , Blogger Anne sagde ...

Yeah, det kan du tro. Gerne inspiration til cool hjemmelavet julepynt.
Og hæklehygge en formiddag i december lyder perfekt!!! Lad os lige snakkes ved om det :)

Kh

 
Klokken 16. november 2012 kl. 16.05 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

God ide, det glæder jeg mig til at følge. Er det ok jeg laver et billede link fra min side til din, så mine læsere også kan få glæden? :-)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 18.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Det må du meget gerne Charlotte:) tak for det!

 
Klokken 16. november 2012 kl. 18.57 , Blogger Joan sagde ...

Bestemt lyst til at se dine indslag om dette tema :-)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 19.53 , Blogger Pi Andrea sagde ...

Jeps, er med på en kigger...og bare lige et nysgerrigt spørgsmål, hvor har du købt det fine papir? :)

 
Klokken 17. november 2012 kl. 00.08 , Blogger ByFonna sagde ...

Åh glæder mig til at kigge med:-)

 
Klokken 17. november 2012 kl. 00.09 , Blogger EnHeberg sagde ...

Fantastisk god idé. På "min" skole bliver der juleklip efter genbrugsidéen i år :)
Pynt lavet af genbrugspap (kasser osv.) pyntet med reklameblade, guilander af reklameblade osv.
Jeg følger meget gerne med - det ser allerede spændende ud :)

 
Klokken 17. november 2012 kl. 08.59 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Det kan du tro jeg vil- det ser ihvertfald fint ud og er sikker på, det bliver lækkert sonm altid når du har haft fingrene i det. Knus Heidi

 
Klokken 18. november 2012 kl. 13.44 , Blogger Cille - TheFunkyFox sagde ...

Helt sikkert.. Min jul bliver også på budget, både hvad angår pynt og gaver.

 
Klokken 19. november 2012 kl. 21.15 , Blogger Maiken sagde ...

Fedt koncept. Det vil jeg glæde mig til. :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start