<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: ..... Og vinderen er:

søndag den 6. januar 2013

..... Og vinderen er:


Denne heldige prinsesse med lod nummer 146

Stort tillykke til dig!

Send mig din adresse på hvadbiertaenker@gmail.com,
så sørger jeg for resten.

Tak til alle, der deltog i konkurrencen.
Kig med igen i morgen, hvor jeg åbner gaveposen for endnu en lækker sag:)

4 kommentarer:

Klokken 6. januar 2013 kl. 22.38 , Blogger Prinsesse Suh sagde ...

Aj, jeg var sikker på det var mig der var den rigtige prinsesse -)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 18.29 , Blogger Jytte Takahashi sagde ...

hvem vandt?--kan ikke se navn eller mail på vinderen?

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 10.34 , Blogger inga sagde ...

congrat:)

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 16.50 , Blogger Nanna sagde ...

Jeg er den heldige Prinsesse og har i dag modtaget min flotte gave - tusind tak

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start