<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Bye Bye Betonklods...

onsdag den 6. februar 2013

Bye Bye Betonklods...


.... Og HELLO HOUSE!

Jeps, den er god nok... 
01 marts vinker vi farvel til betonvægge, anden sal, utætte vinduer og barnevogn op og ned af dum kældertrappe.

I stedet siger vi hej til gule mursten, frimærkehave, gårdhave, skur og 2 etager, som er helt vores egne.
Eller... næsten vores egne, for vi har 'bare' byttet lejemål,
men det gør nu ikke glæden ved at skulle ned i grundplan og kunne lukke døren op ud til vores lille have spor mindre.

Om et lille års tid bliver vores nuværende lejlighed til ældrebolig,
så det har hele tiden været meningen, at vi skal flytte.
Nu har vi bare selv bestemt hvorhen, frem for at blive genhuset hvor som helst.

Det er ikke uden udfordringer, at vi skal flytte.
Vi flytter nemlig ikke kun til et par kvadratmeter mindre, vi flytter også fra 4 til 3 rum,
så der skal virkelig tænkes i praktiske løsninger.

Ungerne deler i forvejen værelse, og da de jo nok ikke kan undvære det, er der ingen anden udvej end at sløjfe kreakontoret...
(uschhh, kunne du mærke den kolde rislen ned ad ryggen?)

Jeg tør slet ikke tænke på de mange mange kasser, som skal gennemgåes, sorteres med hård hånd og ikke mindst ubamhjertigt sendes videre til andre kreative hænder.
Med andre ord skal der ryddes grundigt ud i stof, garn og strikke/hæklebøger,
så vi der også bliver plads til andet i vores nye hjem.

I de næste uger sætter jeg et udvalg til salg her på bloggen under fanen SHOP.
Jeg skal nok give et pip, når jeg har lagt noget ud.
Hvem ved, måske er der lige det, du ikke ved, du mangler?
 
Alt kan naturligvis sendes, men du er også velkommen til at afhente i Espergærde,
det kan helt sikkert godt betale sig - især hvis du er interesseret i strikkebøger. 


Hold nu op, hvor jeg glæder mig til at flytte!!

16 kommentarer:

Klokken 6. februar 2013 kl. 19.19 , Blogger Anne sagde ...

Ihh hvor spændende:) Er det mon stadig i nærheden?

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 19.36 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Hvor fedt for jer! Det at komme ned til jorden og have vores egen lille plet med plads til barnevognen er virkelig det jeg glæder mig allermest til ved at skulle flytte. Kan forestille mig du har det på samme måde, selvom det selvfølgelig bliver lidt hårdt at komme til mindre plads. Men tillykke :)

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 19.42 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er kun 5 minutter væk, og tættere på både dagpleje, børnehave og skole. Det kunne ikke være bedre:)

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 19.44 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er lige præcis det, jeg glæder mig til! At kunne gå tur og lade baby stå uden for, istedet for at slæbe ham op på anden sal, hvor han altid vågner inden jeg når altanen.
Vi får knap 90 m2, så der er stadig god plads, selvom jeg må undvære mit sybord og krealager.
Det er et lille bytte for have og jordplan:)
Weeeeee!

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 20.02 , Blogger Unknown sagde ...

Ej, hvor fedt med den nye kommende bolig.. Mon ikke de færre kvadratmeter og værelser, kan byde på spændende alternative løsninger?
Jeg glæder mig til, at se billeder...

Kærligst
Christina

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 20.05 , Blogger Barbara sagde ...

Åhr hvor lyder det bare fedt! Vi bor i hus, MEN kan ikke bare lige træde direkte ud på terrassen i gadeplan. Det kan jeg godt lidt misunde ;) Det er bare SÅ fedt, at man bare åbner døren, og så kan ungerne spæne ud og lave løjer som de lyster. Ja og det med barnevognen. Dét er jeg glad for at have sluppet for - altså anden sal og op og ned af kælderskakter osv...
Glæd dig! Nyd det! Også oprydning, nedpakning og udpakning - det kan vi sgu allesammen trænge til en gang i mellem. Jeg er ikke flyttet i 11 år, men jeg trænger lidt til det, så der kan blive ryddet ud ;)

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 20.50 , Blogger Simone sagde ...

Det lyder sørme spændende :) Tillykke med huset, og det lille frimærke. Jeg skal da helt sikkert holde øje med den shop :)

 
Klokken 6. februar 2013 kl. 21.50 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

uf jeg er misundelig... Selvom vi bor i den dejligste lejlighed, der er alt hvad vi kunne ønske os af en lejlighed at være, så glæder jeg mig til den dag vi rykker ned i jordplan... Der går nok et par år før det bliver aktuelt, men drømmer ofte om den dag :) Held og lykke med flytningen :)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 08.19 , Blogger ea-o sagde ...

Det lyder rigtig dejligt med flytning, men jeg tør slet ikke tænke på, hvis det var mig, der skulle pakke alle mine krea ting ned!! Men nu er det jo ikke mig, men dig! Og derfor vil jeg gå og glæde mig til alle de dejlige kreating der bliver sat til salg :-) :-)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 18.27 , Anonymous Anonym sagde ...

Sikke spændene med flytningen. Det lyder dog som noget af en udfordring, når nu du mister dit krea-værelse. Jeg glæder mig derimod til at se nærmere på hvad du vil sælge - måske noget af det flytter hjem til mig? :)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 22.53 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er så fedt! Og faktisk glæder jeg mig til at skulle tænke i kreative baner, hvad indretningen angår. Der kommer MASSER af billeder:)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 22.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg nyder hvert sekund, og det er skønt at gå alle kasser, kroge og skabe igennem, for både at rydde ud, rydde op og opdage - for man får alligevel samlet en del igennem tiden, som man også hurtigt glemmer, at man har:)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 22.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak:) Jeg håber at få lagt en masse op her i weekenden!

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 22.56 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har også ventet længe på det. Det er stadig lidt uvirkeligt, at det er nu.
Men manner, hvor jeg glæder mig til sommer, hvor vi kan smække døren op, og ungerne kan rende ind og ud... Juhuu.

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 22.57 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er også med en stor klump i maven, men jeg tror, det er sundt... Så håber jeg bare, at jeg kan friste dig:)

 
Klokken 7. februar 2013 kl. 22.59 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er en stor udfordring, og jeg kommer til at savne det rigtig meget. Det bliver en prøvelse at skulle pakke alting ud af skabe og skuffer for at pakke det væk igen, men når byttet hedder have og farvel til anden sal, vil jeg nærmest sælge hvilket som helst værelse:)
Jeg håber at få det første på her i weekenden, jeg skal nok give lyd:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start