<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Et lille ekstra garnsalg - coming up!

søndag den 10. marts 2013

Et lille ekstra garnsalg - coming up!

Jeg har fået mange (!) mails omkring mit garnsalg -
og jeg må altså desværre skuffe og sige,
at alt er solgt og sendt.

Meeeeen... Efter at have forsøgt at presse mit stadig frodige lager ind på alt for lidt plads,
har jeg taget (denne gang 10) dybe indåndinger,
og sorteret en ekstra gang.

Der er ikke så meget,
men der er meget kræs imellem,
for det er jo det, som jeg egentlig havde planer om at gemme...

Hvornår det kommer på, kan jeg ikke love endnu,
men forhåbentlig midt i næste uge.

Jeg håber, du har lyst til at kigge forbi :)

5 kommentarer:

Klokken 10. marts 2013 kl. 11.46 , Blogger tichtach sagde ...

Du er dælme sej - til vejrtrækninger og til at sortere. Jeg er imponeret :-)

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 12.41 , Blogger Kabakü sagde ...

Uh... Jeg må holde øje!

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 12.51 , Blogger Finurligheden sagde ...

Jeg er allerede gået i gang med at holde øje:-)

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 21.36 , Blogger Unknown sagde ...

Uh dybe vejrtrækninger var jeg også igennem forrige gang vi flyttede.... Det var bare stof det gik ud over! Nu prøver jeg st begrænse mine indkøb, samt at bruge mere af det jeg har i forvejen!
Men det er i hvertflad nogle lækkerier du har haft til salg indtil nu!

 
Klokken 12. marts 2013 kl. 10.47 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det kan du lige tro, Cecilie.
Kom bare an...!!
Kh. Lene.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start