<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jeg har haft en Instaweek

søndag den 24. marts 2013

Jeg har haft en Instaweek

Man skulle tro, at vi havde tid i rigelige mængder, 
når vi nu er to voksne hjemme til at klare det hele.
Det har vi vel også, og alligevel er det som om,
at tiden forsvinder ud i det blå.
Vi nyder barselsboblen sammen,
og Virgil tager et par tigerspring lige nu,
så det er dejligt, at vi opleve dem sammen.

Mine dage veksler stadig meget,
den ene med ømhed, smerter og stille aktiviteter,
den næste med god energi og klar i hovedet.
Sådan skal det jo sikkert være,
og i til slut, skal det gerne ende med at være bedre end før.

Overskuddet til kreative sysler er så småt ved at vende tilbage,
nu mangler tiden bare, og så glæder jeg mig til at komme igang.
Bege børn mangler trøjer og cardigans,
og så skulle der gerne komme en forårsjakke til prop,
og lidt bukser til Virgil fra symaskinen også.
Måske i påsken?

Her er lidt billeder fra vores uge







//1: Far og søn - de nyder hinanden og jeg nyder dem
//2: Jeg overvejer hvilke billeder, jeg vil have over sofaen. Trænger til ny stil
//3: Farmorblomster på en helt almindelig dag - fra mig til mig
//4: Fødselsdagsgaver og lidt nyt til hjemmet ♥ Normann
//5: L Y S E R Ø D - Normann Color Box
//6: Prop optræder - vi er nu nået den alder
//7: Virgil - som nu kan møffe sig henover gulvet!!
//8: Det er os alle - V(w)ACK passer vist meget godt herhjemme
//9: Ny ynglingsmad lavet af min søde mand
//10: Bella i karry bomuld/uld
//11: Skabeloner i forårsfarver
//12: Fødselsdagsfest for mig igår

Hav en dejlig søndag

5 kommentarer:

Klokken 24. marts 2013 kl. 10.48 , Blogger leisure - knit sagde ...

Fantastiske billeder :) Er vild med jeres stil - så inspirerende.

 
Klokken 24. marts 2013 kl. 12.56 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Sikre lækre billeder, og super lækker indretning! Jeg opdager så at vi formentlig har samme sofa, og det måske er derfor jeg kan lide den så godt :-) Og jeg er også ret vild med Normann kassen, den ville også passe godt i vores stue tror jeg :-)

Tillykke med fødselsdagen :-)

 
Klokken 24. marts 2013 kl. 14.15 , Blogger Arlianas sagde ...

Hvor er det godt at høre der er fremgang at spore :0)

Jeg er sikker på at du nok skal få lavet det hele, og det bliver nok så lækkert at jeg bliver helt grøn af misundelse ;0)

 
Klokken 24. marts 2013 kl. 16.32 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Lækre billeder. Fortsat god søndag

 
Klokken 19. april 2013 kl. 23.23 , Blogger Ingrid sagde ...

Rigtig fine billeder. Jeg har også fået en del Bella ting på strikkepindene (du kan se nogle af de færdige projekter på min pinterest:-) Ingrid Dahl-Madsen). Er garnet fra Rasmilla eller...? /Ingrid

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start