<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lykke-rus-hus

tirsdag den 5. marts 2013

Lykke-rus-hus

Jeg kan slet ikke sige det nok:

Jeg elsker vores nye hus

Haven, lyset, rummene, murstenene - det hele er bare perfekt,
og efter en hektisk flytte/eksamens uge,
kan jeg nu smække benene op i sofaen og slappe af,
for NU er vi her!

Her er flyttekasser allevegne, og vi lever på små oaser midt i roderi,
men for pokker, hvor er det fantastisk med et hus

//Teak kommode fra DBA

//"The Dorm" fra Ferm Living //bogskab "Hemnes" fra Ikea

//Yndlingsbilleder fra en gammel Kvium udstilling

//Originale flowerpot lamper, som trænger til en kærlig hånd


//Matsort lampe fra Ikea //tallerkenrække fra loppemarked til koge bøger
 Glæder mig til at vise mere frem, når vi kommer bedre på plads.

Hav en dejlig dag

6 kommentarer:

Klokken 5. marts 2013 kl. 13.35 , Blogger Miws sagde ...

Der er ikke noget dejligere end nyt hjem i solskin :-) Enjoy!

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 14.02 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Skønt for jer at være i det nu, glæder mig til flere billeder fra jeres nye hjem :)

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 14.14 , Blogger tichtach sagde ...

Hvor er det dejligt for jer! Stort, stort tillykke.

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 20.35 , Blogger Unknown sagde ...

Tillykke med jeres nye hjem... Ðet er så hårdt at flytte, men super dejligt når det er overstået.
Glæder mig til flere glimt fra jeres nye hjem!

 
Klokken 6. marts 2013 kl. 08.57 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Hvor er det spændende for Jer, Cecilie.
God vind med det hele.
Kh. Lene.

 
Klokken 6. marts 2013 kl. 09.17 , Blogger Anita sagde ...

Tillykke med jeres nye hjem. Det er bare dejligt med have og plads - glæder mig til at se mere :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start