<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Projekt billedvæg

tirsdag den 26. marts 2013

Projekt billedvæg


Næste projekt herhjemme er billedvæggen over sofaen.
(Øhhm, og ledningen til lampen)
Jeg har faktisk aldrig lavet en væg med mange billeder,
så det er en ny udfordring.
Godt man har Pinterest og en masse skønne, inspirerende blogs,
som kan hjælpe en på vej.

Disse tre posters står på hylden og venter på selskab af andre:

De to yderste fra Seventytree, den midterste fra Ikea

På Pinterest har jeg samlet et board med forskellige prints,
de fleste kan hentes gratis lige ned i din printer.
Her er et par af mine favoritter:

Vintage kamera print fra Designeditor

Fine fugle fra Ella Bailey

"Shh mommy is sleeping" fra Bacon Time with the Hungry Hypo

Ulv fra Feedyoursoul

Dreng fra Feedyoursoul

Balletkanin fra Feedyoursoul

Vintage poster fra Freevintageposters

"Candlebird" fra Everthing is Vibrating


Har du gode erfaringer med billedvæg?
Del gerne:)





17 kommentarer:

Klokken 26. marts 2013 kl. 14.41 , Blogger Christina sagde ...

Fede prints.
Jeg må snart udforske det der pinterest, alle taler om det.
Jeg vil selv rigtig gerne lave en billedevæg, men det bliver ligesom ikke til så meget, så jeg glæder mig til at se din :-)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 16.05 , Blogger Arlianas sagde ...

Lækkert med nogle links til lækre prints...

Jeg er spændt på din billedvæg - Når jeg laver en, ender jeg næsten altid ret hurtigt med at lave den om... Lidt fjollet :0)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 16.25 , Anonymous Anonym sagde ...

Spændende projekt.
Jeg faldt lige over dine flotte borde. Hvor er de fine!
Hvor er de fra? De minder lidt om dem fra Normann CPH, men dine er mere lette i udtrykket.

Påske Hilsner fra Dianna

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 16.46 , Blogger Julie sagde ...

Vi har en billedvæg over sofaen. Kig forbi min blog:-)

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 17.05 , Blogger Tina/ Ms. Knit sagde ...

Jeg er også delvist igang med en billedvæg - jeg synes bare det er svært at finde pæne rammer. Hvis du kender et godt ramme-sted så del endelig;)
Virkelig flotte printables !

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 19.52 , Blogger Ida de L. F. sagde ...

Uh det skal jeg også snart igang med, da jeg flytter til ny lejlighed. Glæder mig til at følge med i processen :)
Elsker fuglene!

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 20.21 , Blogger Josefine sagde ...

For et par dage siden viste jeg et billede af mine foreldres billedevæg på IG, (enelefant). Jeg er helt tosset med den. Det er en masse billeder i gamle og nye rammer, men hænge sådan at de tilsammen danner et stort billede. Ja ved ikke men du kunne kigge forbi på insta

 
Klokken 26. marts 2013 kl. 21.08 , Blogger Line sagde ...

Åh ja, jeg samler også sammen i stor stil til en væg herhjemme. Der skal dog indgå lidt forskellige andre ting end bare rammerne, så der er både tallerkner, platter, prints og papirdims i spil :)

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Det bliver du altså nødt til Christina - men sæt god tid af - det er virkelig vanedannende:)
Jeg håber også selv, at jeg kan komme igang - herhjemme har projektet ligget stille i vores to foregående hjem, så nu skal det være!

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kender jeg kun alt for godt! Jeg flytter også gerne om i stuen en gang hvert kvartal... Tror aldrig, jeg kommer til at 'ende' på en endelig indretning (eller billedvæg)

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.22 , Blogger Cecilie sagde ...

Bordene er fra COOP og kommer i et sæt med tre. Kvaliteten er faktisk helt i top, jeg er virkelig glad for dem!
Det ser dog desværre ikke ud til, at de har dem længere :(

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg kigger med hver dag Julie - I bor så fint! Jeg bliver meget inspireret hos dig:)

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg blander lidt denne gang og holder farven i sølv, en enkelt acryl og en enkelt i eg. Jeg har taget den nemme løsning hos IKEA, og så får jeg rammen et par ind hos glarmesteren også i sølv.

- Så må tiden vise, om det bliver godt:)

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.26 , Blogger Cecilie sagde ...

Fuglene er så fine. Jeg kan dog ikke finde information om billedet på sitet, så om det er til fri download kan jeg ikke garantere.

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.33 , Blogger Cecilie sagde ...

Det vil jeg skynde mig at kigge på:)

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 07.34 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er det samme her. Jeg har også lidt af hvert, jeg gerne vil have sammen med - men det hel skal jo passe sammen på den ene eller anden vis, og det er faktisk ikke så nemt:)

 
Klokken 27. marts 2013 kl. 13.38 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Jeg har lavet projekt billedvæg af flere omgange, da jeg havde svært ved at blive tilfreds! Jeg fandt dog som altid hjælp hos min gode ven pinterest, hvor jeg fandt mange skitser og ideer til hvordan de kunne hænge. Jeg har lavet et helt board om det, kig evt på martinasfiflerier derinde :-) held og lykke med billedvæggen!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start