<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Et lille GARNSALG

tirsdag den 2. april 2013

Et lille GARNSALG

Ja, jeg jo har lovet det længe, så mon ikke det er på tide,
at jeg får skudt det sidste garnsalg igang.

Bestilling foregår først til mølle ved at sende en mail til
silledille@gmail.com

Porto kommer oven i prisen,
og her vil jeg lige gøre ekstra opmærksom på,
at garnet bliver afsendt som brev, medmindre du ønsker (og betaler for) pakkeforsendelse.
Alle brevforsendelser er på eget ansvar!

Garnpakke 3: Bomuld med glimmertråd lilla - 10 ngl + rest (p. 2½-3) 165 m - 100 kr plus porto - reserveret

Garnpakke 17: Ren uld rosa - 10 ngl (p. 4) 86 meter - 150 kr plus porto - reserveret til Lilli S

Garnpakke 18: Ren uld gammelrosa - 10 ngl (p. 4) 86 meter - 150 kr plus porto
Garnpakke 24: Gepard cash-sock - 85 gram - 30 kr plus porto

Garnpakke 25: Cash-sock fra Hjertegarn lilla/blå farver - 230 gram - 100 kr plus porto



Garnpakke 28: blandet uld i højlandskvalitet (lammeuld) - 300 gram - 100 kr plus porto



Hav en dejlig dag

5 kommentarer:

Klokken 2. april 2013 kl. 11.54 , Blogger Lykke Thomsen sagde ...

jeg vil gerne have garnpakke 27, til 40 kr plus porto, Min mail roar2@live.dk

 
Klokken 2. april 2013 kl. 12.54 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg vil gerne købe pakke nr. 8 hvis den ikke er solgt. Mvh Hanne hakri@sol.dk

 
Klokken 2. april 2013 kl. 13.02 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har sendt dig en mail

 
Klokken 2. april 2013 kl. 13.02 , Blogger Cecilie sagde ...

Den er desværre solgt.

 
Klokken 19. april 2013 kl. 23.31 , Blogger Ingrid sagde ...

Hej Cecilie, er garnpakke 18 solgt? ellers vil jeg gerne købe. (dialingrid@gmail.com) /Ingrid

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start