<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Kiksekage

torsdag den 4. april 2013

Kiksekage


Idag var det min tur til at huse mødregruppen,
og i den anledning kastede jeg mig ud i en anderledes kiksekage.

Opskriften er fundet hos The Food Club,
den er FANTASTISK!

Rig blød chokolade smag, karamelagtig konsistens,
og så tog den max 10 minutter at lave.

WIN WIN WIN

Ingredienserne består udelukkende af kondenseret mælk, chokolade og smør,
så hvis du har et anstrengt forhold til palmin (lige som jeg),
så er her ingen undskyldninger for ikke at smide en klassisker på bordet.

Opskriften finder du HER,
Velbekomme :)

18 kommentarer:

Klokken 4. april 2013 kl. 13.13 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

mmmh ser lækker ud :)

 
Klokken 4. april 2013 kl. 16.04 , Blogger Simone sagde ...

Mums, den ser godt nok lækker ud :)

 
Klokken 4. april 2013 kl. 18.44 , Blogger Tina/ Ms. Knit sagde ...

Hvor ser den bare god ud - lige så tænderne løber i vand. Den skal da vist afprøves hjemme hos os:)

 
Klokken 4. april 2013 kl. 20.14 , Blogger Mette sagde ...

Mums, den ser simpelthen så lækker ud! jeg er vild med kiksekage..

 
Klokken 4. april 2013 kl. 20.33 , Blogger Trine Bruun sagde ...

Lækker! Har aldrig selv kastet mig ud i disciplinen kiksekage, men nu er der vist ingen vej udenom..!

 
Klokken 4. april 2013 kl. 20.33 , Blogger Susi sagde ...

Hmmm, a childhood favorite! :) xo

 
Klokken 4. april 2013 kl. 21.05 , Blogger Maiken sagde ...

Det er jo rendyrket nostalgi. :)

 
Klokken 4. april 2013 kl. 21.08 , Blogger Finurligheden sagde ...

Slurb! Den må vist prøves!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.38 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

KLASSIKER!! Jeg har ikke fået kiksekage siden jeg var meget meget lille, måske 4 eller 5 år :-)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.40 , Blogger Cecilie sagde ...

Den var fantastisk - lige til det sidste stykke idag :)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.40 , Blogger Cecilie sagde ...

Virkelig lækker!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.41 , Blogger Cecilie sagde ...

Do it Tina - den var så nem, at det er en skam at lade være:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.41 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er jeg absolut også!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.41 , Blogger Cecilie sagde ...

Der er ingen undskyldninger Trine - den KAN ikke fejle!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.42 , Blogger Cecilie sagde ...

Absolutely. Here as well!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.43 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er noget med kaffe i Flora Danica stellet og mormors cerutter. Kiksekage holder max:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.43 , Blogger Cecilie sagde ...

Det SKAL den!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.44 , Blogger Cecilie sagde ...

Ungerne vil elske den Dorte - der er ingen undskyldninger:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start