<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lagersalgsdage

torsdag den 18. april 2013

Lagersalgsdage




Jeg har brugt de sidste par dage blandt hundredevis af kasser og paller,
og pakket hvad der føles som flere tusinde varer ud.
Det er Katvigs skønne lagersalg, som netop nu slår dørene op for 4 dages gode tilbud,
jeg lover dig, at der er mange lækre varer!

Denne gang sker det i Nørebro hallen, så jeg fik en chance for at besøge vores gamle 'nabolag',
som vi flyttede fra for snart 3 år siden.
Jeg elsker Espergærde, men indimellem savner jeg byens puls;
fortorvscaféer, butiksliv, parker med masser af liv, ZOO, Tivoli og alle de skønne museer.
Særligt Nørrebro har en charme, som rammer mig, og efter byfornyelsen omkring den gamle Nørrebrohallen, er savnet ikke blevet mindre.

Solens varme har sendt vinterjakken på pension - endelig!
Nu glæder jeg mig til mange varme og solrige dage i vores have med vores nye tæpper.
- De fås naturligvis på lagersalget;)

Kig forbi, hvis du er i nærheden,
åbningstiderne hedder:

Torsdag: 14-19
Fredag: 10-17
Lørdag: 10-17
Søndag: 10-15

Hvis du kigger forbi lørdag eller søndag, så kom endelig og hils på!

Håber, vi ses.

1 kommentarer:

Klokken 18. april 2013 kl. 11.51 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Det kunne være at man skulle slå et smut forbi - vi bor få hundrede meter derfra :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start