<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sommerstrik

søndag den 19. maj 2013

Sommerstrik


Selvom bachelor projektet tager det meste af tiden, kan man jo sagtens drømme om alle de fine ting,
som sagtens kunne få plads på mine pinde.
I InterweaveKnits spring/summer 2013 er der flere modeller,
som får det til at krible i fingrene.

Her er et par af mine favoritter:








Du kan se alle modellerne HER, og du kan købe bladet til download HER.

Hvad skal du mon sommerstrikke?

6 kommentarer:

Klokken 19. maj 2013 kl. 19.44 , Blogger Gitte sagde ...

Jeg har også en lang drømme/ønskeliste med strikkeprojekter... Lige nu vil jeg gerne strikke to cardigans til mig selv, to kjoler til min datter, og så skal jeg også lige have gjort et par strømper færdig - den første er strikket mens den anden lader vente på sig...

 
Klokken 19. maj 2013 kl. 20.05 , Blogger Mette M sagde ...

Uhhhh nr 1 og 4 er fantastiske !! :-D Mon ikke lidt strikkeafveksling fra bachelor opgave ville være godt? :-) Hvem der bare kunne strikke - jeg har købt mit første sæt penne i den lokale genbrugsbutik og tænker at strikke en klud... Og måske en bluse til min lille datter. Hvis kluden lykkedes.. ;-)

 
Klokken 19. maj 2013 kl. 20.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Hold da op, du har da listen fuld:) Jeg ville gerne have tålmodigheden til at strikke sokker, men jeg kommer aldrig videre fra den første, så kommer næste projekt på pindende.

 
Klokken 19. maj 2013 kl. 20.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg håber at få tiden til at afveksle lidt fra bacheloren, men to børn fylder også godt. Tilgengæld er det snart sommerferie, og så kommer der forhåbentlig gang i det kreative igen:)
Du skal nok få knækket koden til det strikkeri. Det er heldigvis ikke så kompliceret, hvis man tager det i små skridt:)

 
Klokken 20. maj 2013 kl. 21.27 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Det kribler i mine fingre for at komme til at strikke, når jeg ser sådan nogle fine billeder. Skal snart på ferie og mon ikke der ryger et eller andet med, selvom de andre grinte af mig sidste år, da jeg sad nede ved poolen og strikkede:-) Knus Heidi

 
Klokken 21. maj 2013 kl. 20.10 , Blogger Unknown sagde ...

Wow - er da helt vild med de første to modeller. Kan ikke selv strikke, men har en fantastisk mor, som er en ørn til det - dejligt. Må se om jeg kan finde bladet i en kiosk eller på biblioteket.
Tusinde tak dejlig inspiration.

Mvh
Tine

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start