<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Babytæppe i nyt mønster

fredag den 14. juni 2013

Babytæppe i nyt mønster


Tæppe med trekanter til en sommerbaby.

Strikket på pind 4,5 i Cotton 3 fra Mayflower,
-et ganske fint garn til en overkommelig pris.
Farven er jeg ret forelsket i,
neonkoral kan man vist kalde den.

Du kan finde diagrammet til mit første babytæppe HER

Tænk hvis man havde tålmodighed til at strikke en hel plaid

7 kommentarer:

Klokken 14. juni 2013 kl. 21.35 , Blogger Christina//madebyrøgilds sagde ...

Hvor er det bare super skønt :-)
Jeg er vild med farven og mønstret :-)

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 21.38 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Wow du har gjort det igen - jeg er helt VILD med dine grafiske babytæpper! DET må helt sikkert blive mit efterårsprojekt! :D

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 21.57 , Blogger Lykke sagde ...

Sikken et fint tæppe og jeg er også ret vild med farven :-)

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 22.13 , Blogger Nicoline / Himpsegimse sagde ...

Det er virkelig fint - jeg må træne min tålmodighed når det kommer til strikning, så jeg kan få kreeret sådan et skønt tæppe.

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 22.20 , Blogger Simone sagde ...

Det er godt nok smukt. Er helt vild med farven.

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 22.27 , Blogger Christina sagde ...

Det er så fint!

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 23.25 , Blogger Tina/ Ms. Knit sagde ...

Virkelig virkelig flot - både design og farve:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start