<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En vinder - og en servicemeddelelse

torsdag den 27. juni 2013

En vinder - og en servicemeddelelse


Vinderen af et gavekort til Wunderwear, sponsoreret af Sendentanke.dk blev:

med bloggen En kreativ kvinde

Stort TILLYKKE Julie!!!


********

I aften flytter bloggen til sit nye hjem


Der vil være en overgang med lidt rod i indlæg, layout, links og opsætning,
men jeg ved, at det ender et rigtig godt sted.
Jeg glæder mig helt vildt meget til at byde dig velkommen i de nye gemakker,
til housewarming og en ny give away,
som denne gang er helt fra egen hånd.

3 kommentarer:

Klokken 27. juni 2013 kl. 11.38 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

Hold nu op, jeg må ikke glippe en give away hos dig, nu er det 2. gang jeg er heldig på din side!
Jeg er stadig helt betaget af de Sofie Børsting kunstkort jeg fik sidste gang!

Wuhuuuu siger jeg bare!!

Jeg mailer dig? :-)

Kh

 
Klokken 5. juli 2013 kl. 00.06 , Anonymous Anonym sagde ...

Just found your Morris the Moose and would love to have the pattern but the download is not working. Could you possibly email it to me at aurora_leigh@hotmai.com
Thank you

 
Klokken 5. juli 2013 kl. 00.06 , Anonymous Anonym sagde ...

sorry... email should read
aurora_leigh@hotmail.com

Thanks

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start