<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Nu med DOT DK

mandag den 10. juni 2013

Nu med DOT DK


Nu er det officielt... Endelig!!!
Hvadbiertaenker siger farvel til blogspot og goddag til eget domæne.

JUHUUUUUUU

 Jeg glæder mig helt vildt sindssygt meget til at få nyt design, flere muligheder og mere kontrol.
Blogspot har drillet længe nu. Billedupload har været helt umuligt, så jeg har måtte lægge billeder ind igennem telefonen, og derefter redigere på computeren.
Layout og billedbeskæring synes at have sit eget liv, og den sidste måned,
har jeg ikke kunne kommentere på siden,
og derfor ikke svare på jeres kommentarer.
(det virker i dag, så nu svarer jeg lidt tilbage)

Tilløbet til eget domæne har jeg taget længe,
og nu lykkedes det endelig!!

Det har ingen betydning for dig som læser.
Du følger automatisk med, og så håber jeg bare, at du har lyst til at være med der også.

Et kort indlæg herfra,
jeg vil bare lige pippe min glæde:)

15 kommentarer:

Klokken 10. juni 2013 kl. 09.33 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Skønt. tillykke!!

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 10.07 , Blogger Libbie sagde ...

Ja tillykke, de tanker leger jeg også med, har bare ingen der kan hjælpe mig :)

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 10.54 , Blogger Boldreels kreative hjørne sagde ...

Tillykke. Jeg følger lige med, for jeg har faktisk mit eget domæne men kunne ikke få det til at spille med blogspot. Så jeg oprettede en blogspot... Men har stadig mit eget domæne.. Bruges det bare ikke rigtig

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 11.06 , Blogger Rikke sagde ...

TILLYKKE med dit eget domæne.

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 12.43 , Blogger Snullemor sagde ...

Tillykke - hvor flytter du så hen?
Jeg er heldigvis aldrig stødt på problemer her hos blogger... håber heller ikke det sker, men man ved jo aldrig... jeg er altid spændt på at høre om hvad, hvorfor, hvorhen osv. når andre vil prøve noget andet. Fortæl fortæl!
God flytning og på gensyn : )

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 13.14 , Blogger Trillemus sagde ...

Tillykke. Jeg er også lidt nysgerrig for at høre lidt om hvorfor og hvordan. Indimellem oplever jeg, at blogspot driller, men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal gribe det an, med at få eget domæne og hvordan det fremadrettet fungerer. Fortæl fortæl...

Kh Mette

 
Klokken 10. juni 2013 kl. 15.19 , Blogger Connie sagde ...

Tillykke! :-)
Overvejer det samme da jeg slet ikke kan komme igang og finde ud af det med blogger. Eller få det som jeg vil have.
Men en hjemmeside har jeg til gengæld en mand som kan lave! :-)

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.02 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:) Ja, det er rigtig skønt!

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.04 , Blogger Cecilie sagde ...

Her bliver det også learning by doing med hjælp fra en veninde, men der findes mange gode tips og tutorials rundt på nettet, som kan hjælpe:)

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.04 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg deler gerne lidt viden, når det er på plads, men jeg kan på ingen måde bruges som valid kilde:)

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.05 , Blogger Cecilie sagde ...

TAK:)

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.06 , Blogger Cecilie sagde ...

Bloggen bliver den samme, adressen hedder så bare hvadbiertaenker.dk istedet for hvadbiertaenker.blogspot.dk.
Problemerne er først opstået her det sidste halve år, men så har der tilgengæld også været mange af dem.
Jeg beretter mere, når jeg er flyttet:)

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg skal nok fortælle mere, når jeg er lidt længere i processen, men efter råd fra Krittewitt har jeg startet med at registrere domæne hos unoeuro og webhotel samme sted. Her kan du få wordpress, og så er det vist noget med at rykke bloggen derover... Længere er jeg ikke nået.

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 10.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Sejt! Det må være dejligt med en mand, som har styr på den slags:)

 
Klokken 11. juni 2013 kl. 11.58 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Jamen det var da et dejligt pip, Celilie...
Kh. Lene.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start