<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Tour de marché

onsdag den 12. juni 2013

Tour de marché


Obligatorisk på en sommerhus tur er naturligvis lopperne.
Jeg har flere yndlingssteder, og kræmmerhuset i Sæd er en af favoritterne.
Det er ikke hver gang, at vi når omkring, og det er langt fra hver gang, at jeg går derfra med noget.
Det skyldes dog ikke mangel på lækre sager, men altid mangel på tid.

For sager er der mange af - RIGTIG MANGE!
Et helt hus fyldt i stue og førstesal med skidt og kanel i alle afskygninger.
ALT er fyldt med lopper - selv møblernes skuffer og skabe er proppet med ting,
og man må gerne rode i alt, hvad der kan åbnes og trækkes ud.

Det er en god idé at have en idé om, hvilke sager man kigger efter,
for ellers lover jeg, at du bliver helt overvældet af indtryk.
- og jeg er sikker på, at det er grunden til, at jeg flere gange er gået tomhændet derfra.
 
 
Jeg havde en plan denne gang:
 
Krukker med låg og en køkkenrulleholder
 
Begge dele kom fint i hus.
 

Adressen kan jeg desværre ikke genfortælle, men der er masser af skilte, når du kommer til Sæd.
Det er jo ikke så stor en by, så du skal være meget dygtig, hvis du overser dem ;)

Sæd ligger i øvrigt tæt ved Tønder, som også er et af de faste besøgssteder herovre.

5 kommentarer:

Klokken 12. juni 2013 kl. 20.32 , Blogger Fototosse sagde ...

Arh krukkerne med låg er fantastisk smukke.

 
Klokken 12. juni 2013 kl. 20.51 , Blogger Simone sagde ...

Smukke ting :) virkelig fine krukker du har fundet.

 
Klokken 12. juni 2013 kl. 22.29 , Blogger Camomilla sagde ...

Fine krukke-fund Cecilie! :-)

 
Klokken 13. juni 2013 kl. 09.29 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Det ser virkelig ud til at være et besøg værd. Dejlige krukker du fandt.
K.h.
Christina

 
Klokken 14. juni 2013 kl. 18.25 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Hej Cecilie..
Hvor ser det ud til at være et fedt sted!
Hvordan er priserne?
Kh. Maria

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start